Televizija u Japanu nakon zemljotresa: socijalne umesto komercijalnih reklama

Japanski TV kanali su imali jedan problem. U prvih nekoliko dana posle Tohoku zemljotresa od 11. marta, većina televizijskih programa se sastojao od vesti uživo koje su stalno bile ažurirane u vezi sa katastrofom. Kada su kanali ponovo počeli da emituju normalan program, desilo se da su ostali bez oglašivača. Izgleda da je malo kompanija želelo da emituje vesele reklame tokom nečega što je u suštini period žalosti za japanski narod.

S obzirom da su TV programi kreirani sa pretpostavkom da jedan određen broj minuta u toku sat vremena je rezervisan za reklame, TV mreže su počele da emituju socijalne reklame (u daljem tekstu -SR,  pr. ur.) tokom reklamnih blokova.

Ova dole SR od AC Japan je prikazana toliko puta da su ljudi počeli da lude čim je čuju:

Evo još jedna SR, koja poziva žene da se testiraju na rak grudi ili rak grlića materice:

Pre nekoliko dana AC se izvinuo zbog uznemiravanja i počeo je da uklanja „AC“ (ejsi) džingl sa kraja nekih od ovih SR, s obzirom da su očigledno dobijali puno žalbi u vezi njega.

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s