Mesečeva mana

Degustacija hrane i poseta suši baru Moon.

Kako je krenulo ovde u poslednje vreme samo pišem o hrani. Ali šta ću, kad sigurno ima onih koji nisu bili na ovim mestima, pa da znaju šta da očekuju. Iskreno, poseta i degustacija hrane u Moon-u jednostavno je morala da se napiše jer neko će tamo otići i prvi put probati suši i steći će neku nerealnu sliku o ovoj hrani, s obzirom da ovaj restoran na dobrom mestu i ima dobru reklamu.

Moon Sushi Bar
Moon Sushi Bar

Ali ajde da započnemo sa lepim i pozitivnim stvarima, pošto je ipak ovo novi restoran.

Prvo, restoran se nalazi u Eurocentru u koji se može ući iz Dečanske ili Makedonske. Ako ulazite iz Makedonske odmah ćete u donjem delu da naiđete na njega, pošto je onako u uglu. Crvena boja preovlađuje na zidovima, a negde i bela. Lepo je, nije ogromno ali ima mesta (ne kao onaj bar Tokyo). Lepo je uređeno sa ukusom. Jelovnik je kao i sam website dizajniran sa ukusom, sve se lepo vidi. Cene nisu zaista strašne kad se upoređuje sa Ikkibarom i sl. to im nije loša strana. Sem sušija imaju i sendviče i salate kao za doručak i dodatak. Od pića imaju sveže sokove i gazirana pića, sake nemaju niti druga alkoholna pića.

Kad je u pitanju suši , postoje prvi put dva tipa sušija – klasičan i internacionalni (mada sam video neke pojedinačne primere u DjuDju to je srećom bilo kratkog daha). Kad oni kažu internacionalni pre svega misle na nigirije i makije sa začinjenom piletinom, ajvarom, nekim pršutama, sirevima, paštetama, paradajzima i slično….hm.  Ja kad idem u restoran ili bar sa željom da jedem suši ja hoću da jedem isključivo klasičan suši što podrazumeva tradicionalnu sirovu ribu i sve ostalo što ide. Ako mi se jede začinjena piletina ili nekakve pršute, sirevi i sl. svakako neću da trošim pare na pogrešnom mestu, nego ću otići tamo gde to i služe ili prodaju. Još svo to meso ili sir na kockicama lepljivog pirinča da umočim u soja sos? Ne, hvala! A ako je to kao način da se prilagodi suši onima koji ne jedu sirovu ribu tj. kojima se ne sviđa to, po nekoj logici zašto bi onda jeli te komadiće sa uobičajenom hranom? Neću sad da previše tu kritikujem jer se sigurno nisu prvi  dosetili toga, ali konkretno iz moje perspektive meni se to ne dopada ni kako zvuči ni kako izgleda.

A što se tiče klasičnog sušija, on je divan na prvi pogled i u meniju i kad ga srede. Sve je sjajno dekorisano i napravljeno. Njihova ponuda se razlikuje kao i sam izgled nigirija, makija, temaki, california, rainbow itd. Nigiri im je drugačiji , manje pirinčane kockice su u stvari rolovane pa je onako umesto pravougaone kocke kao valjak na kome je suši. Maki im je manji. Sve to i nije problem da nešto drugo nije bilo u pitanju.Nigiri internac.

Sve je lepo bilo dok se nije probalo, kad se probalo, lepo je postalo bezveze…. Moja prvobitna ushićenost se pretvorila u agoniju jedenja. MIslim, zaista … nisam probao neukusniji suši. Da budem precizan i u ovome, riba je sveža i ok, lepi račići i sl. stomak je miran bio kasnije ali posle toliko probanih sušija proteklih godina ovaj je bio najneukusniji. Soja sos im je loš a i još nešto je falilo,  tako da nisam uživao uopšte.  Jedva sam ga pojeo i čak mi je ostalo (što obično nije slučaj). Ne znam šta su radili ali bi svakako morali nešto da isprave ili ako ne znaju šta nek pogledaju konkurenciju. Iako se jednom desilo u Ikkibar delti da im suši ne bude baš kako treba ipak nije bio neukusan. Ovaj je poneo neslavnu titulu neukusnog kod mene, pa zaista ne razmišljam o tome da posetim ovaj polu Mesec ponovo u nastupajućem periodu.

Takođe savetujem da oni koji hoće da daju pare za suši ,ako im je prvi put ili drugi, a problem im je sa novcem, nek  ga daju na proverena mesta kao što su Ikkibar ili Tokyo sushi bar (eventualno Ginger) da ne eksperimentišu (pošto volim da probam i check-iram nove stvari ^^.)  Ne pričam zato što želim nekog da reklamiram već zato što se tamo može naći ono što se traži a kvalitetno je. Što se mene tiče što više japanskih  restorana to bolje ^^ (U Moskvi kažu svaki drugi je japanski restoran?! Da ne kažem u Pragu koliko ih je! ^^) . Ali da budu što bolji i kvalitetniji u svemu, ne samo u dizajnu i izgledu, apsolutno je sve bitno.

Svaka čast ovom sushi baru što je na lepom i dostupnom mestu, super dizajniran, fino osoblje prijatni mladići i zgodne devojke , lepe slike ali to nije dovoljno, hrana mora da ima neki ukus!

Možda će neko reći, hej , pa dešava se , nije bilo ovoga onoga, nije sve bilo kako treba, nije tako svaki dan nismo imali ovo ono. E ja to ne znam, ja sam tu prvi put, potencijalni stalni gost, a oni su novi, tek otvoreni. Ako sad u samoj žiži svoje promocije, kad treba privući što više ljudi dozvoljavaju da prave male (ali ipak velike) greške to svakako nije za pohvalu. Tako samo mogu da izgube eventualno poverenje bilo koga ko im dođe. MIslim, to samo ovako kažem ako kojim slučajem možda njihov suši nije takav svaki dan. Ali imao sam prilike, kao što rekoh gore, pa sam video kad nekima nije sve savršeno određenog dana, pa ipak to je to, nije perfect ali znamo se, to je to. To je sushi.

E da još jedna  rečenica – ko ne koristi Kikkoman soja soseve ne mora ni da otvara japanski restoran ili suši bar (Ne kažem da ovi ne koriste Kikoman ali ako ga koriste onda je iz 1908.).

Ocene ( od 5 do 10) :

sushi: 6

 

izbor pića: 7

usluga: 10

atmosfera: 9

cene: 10

Eto toliko. ^^

evo vam i sajta malo da gledate www.moon-sushi.rs

One comment

  1. MOON Sushi Bar je u medjuvremenu znacajno napredovao! Ponuda hrane (japanske i fusion) je sada odlicna! Ja cesto odlazim tamo i bas sam zadovoljan. Prijatno mesto za svaku pohvalu!

Ostavite odgovor

